tvådagarkvarsenljuvafrihet

2 nätter kvar på slottet nu å jag vill bara hemhemhem nu. Är så sjuukt trött i hjärnan, har sjukt mkt att ta tag i när jag kommer hem. Ska på jobbintervju och är så sjukt motiverad att träna, simkortet är kirrat och jag har fått hem mina nya hantlar och allt annat skit jag beställt, så nu jävlar är det on, inget jävla daltande som det har varit förr.

först måste vi döda dom 2 sista dagarna. hjärnan är totalt blackedout, går inte att skilja på när det är dag och natt helt stört, men snart så hittar jag ett normalt jobb med normala arbetstider så man kan börja styra upp livet ordentligt ;P

dags å knoppa!

Kommentarer
Postat av: wb

Vi måste ses snart...



HÄLSNINGAR VIKTOR BIRLEV.

2009-03-17 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0