Tillbaka där jag började

Tillbaka till ruta [1]

har gjort mitt i sthlm nu! lumpen och sen högvaktskompaniet, nu är det dags att hitta något nytt. Kollar för fullt på olika utbildningar runt om. Är mest sugen på Uppsala! men det gäller att hitta nåt som faller en i smaken, även om jag kanske inte kommer på nu va jag vill läsa för inriktning så tänker jag ändå plugga någonting, nå kurser eller vadsomhelst.

Jobbar på petre igen å där trivs jag galet bra! hoppas jag får ut massvis med timmar :DD
orkar inte skriva nånting nu för ja är så jävla trött. allt jag vill säga är bara! JAG ÄR FRI! ska lägga upp dom bästa korten från högvakten sen promise ;>

nattiiiii

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

kul:D!

2009-03-18 @ 01:37:44
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: sofie

vad kul hur va det att göra lumpen då? =)

2009-03-18 @ 01:39:18
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0