Sista dagarna framför murarna!

Aaahyes! Nu är det bara några dagar kvar, sitter på drottningholm nu å har precis haft min vila, ska ut kl 16 å kriga mot kylan, haha, men nej då det är inte så farligt! det ända jag är inställd nu är på att komma hem. Plutonen ska ut på kryssning på tisdag, det suger så jävla hårt att jag inte hinner åka med för jag ska på en jobbintervju i Gävle då ;( jag kanske hinner men det blir så mkt åka fram och tillbaka ;S skiiiiit! Well well ska på en jobbintervju för å jobba som mediasäljare i Gävle! får se om det kan va nåt kanske? Så nu gäller det att styra en bil för jag vill bo i Hofors i sommar, för en gångs skull haha :P Känns som att Fettos lägenhet har varit mitt hem nu under månaderna jag har jobbat på Högvakten =) Men jag trivs så. Nästa vecka ska vi bräcka hard på alla låtar på Rockband, ta en öl å bara chilla nu när ja äntligen kommer hem å jobbar =)

först tänkte jag bara frysa bort mina sista kroppsdelar på drottningholm =) Ta de lugnt i helgen! min helg kommer bli så sjuuuukt alkhoholfri ;< HA!!! gud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0