Growing oldie

I helgen fyllde jag 21 pannor.  Grattis till mig. Har i alla år känt att: Fan va nice att fylla år. I år kom bakslaget när ja kände att jag inte vill bli äldre, nu får det liksom räcka :P Men jag hade dock en väldigt bra födelsedag, fest hela helgen var det och nu ska man ta steget vidare till andra sidan ;) haha, jag fetto marcus och henrik gled till sandviken och röjjde järnet där :P Full som en åsna blev jag och ramlade in runt 5 på morgonen efter aldelles för många tequilashots, innan sandviken hade vi vart hos fetto och lirat lite rockband och NHL! Gulders ;>

igår blev det fest på hemmaplan :) sjukt kul att träffa lite gamla ansikten,  fyllan höll inte samma kvalité som dagen innan men helt klart bra :) Chejka äss fick man göra å det behövdes, nu hörrni ska jag tillbaka till sthlm och göra det jag gör bäst, vakta allas vår egen konung av sverige haha :P Jag orkar inte hålla något längre tal om hur det känns att bli gammal, de är nåt som drabbar alla

Ses i veckan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0