Du å jag kungen

nu har det gått några dagar sen jag skrev sist och anledningen till det mina kära vänner är för att jag lyckades ta med mej en dator till slottet utan laddare, å då kan det bli jävligt svårt, man är ju ett senilt jävla dumbass asså :) men men nu är jag hemma å har en vecka BARA CHILLBILL! men jag måste berätta om mina dygn på slottet för dom har ändå varit ganska intressanta. Som ni kanske vet så har ju Victoria å Danne förlovat sig, det var galet pådrag på slottet och massa besök från presidenter å talesmän å annat. Hursomhelst när vi gick på så satte högvakten in en extra vaktpost inne i slottet. Där fick jag stå, mitt utanför kungens arbetsrum! såg han å inte nog med det, jag kände lukten av honom. jag kan lova att han är den bästluktande kungen som har funnits i världshistorien :D dääm va han luktade gott, å lika alla hans polare som gled förbi också:) Det var faktiskt en upplevelse att se han så där i close-up :P och på nätterna var det röjj hela tiden. Fick stå å skrika å veva hela nätterna pga all jävla fylla utanför slottet, fattar inte va det är med folk ibland asså :)

Å sen de här vanliga ni vet, fuckad dygnsrytm helt död å ja allt det där. Igår kom jag iaf hem i hopp om att få sova några timmar, but Nooo! Det blev depå! jag mötte upp Lisa vid statoil, vi köpte groggvirke som vi sen sket i för vi tänkte att de går ju fortare å dricka rent, vilket vi också gjorde, de kanske gick lite för fort för vi  blev ganska sne, lyckades ringa dit marcus så han hakade på, när det var 10 min kvar innan dom stängde kom jag på att de vore kul å dansa, han knappt gå upp å rlja innan dom stängde, va är grejjen me KLOCKAN 2?! hajjar inte å kommer aldrig hajja, de är ju då man är på gång liksom. Well, efter det drog jag å marcus å mattias som vi mötte på vägen hem till marcus å fortsatte häva där, vaknade upp idag med en elefant på huvet och ovetande om allt skit som hände igår

kort kommer snart.
LEDIG! AHYEAH I LIKE IT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0