Blir det muck på riktigt den här gången?

När jag muckade den 5:e december förra året tänkte jag, skiten är över, vände mig om och såg grindarna och tänkte, de kommer inte vara sista  gången jag går in här, jag bara visste det. I januari blev det högvaktskompaniet och nu har jag bara 4 dygn kvar på drottningholm sen är det lite ledigt sen en avslutningsmiddag sen är det slut. Frågan är ju hur jag kommer känna när jag lämnar gardet denna gången?  Kommer jag känna att, "nu är det sista gången" Någonting säger mig att det inte är det, vad som väntar vet jag inte men jag tror att jag kommer dit igen.

Idag har jag försökt styra lite jobb men alla verkar ju vara på semester, så imorgon när jag är på drottningholm ska jag ta mig tiden att ringa runt till alla :)

blev lite jobb på petre och nästa vecka när ja kommer hem verkar de som att det kommer rulla på fint med skolorna så man kanske har livet styrt när man kmr hem ;D

peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0