Ännu kliar det inte i ögonen

men våren är på g believe it or not snart är de slut på den här fucking jävla snön :P Jag är så trött på den, vill kunna hänga in vinterjackan å allt därtill, ta fram flipfloppen, badbrallorna å solglajjorna och få i mig lite sommar :D Baaada ska de göras mkt i år! funderar på om jag ska dra iväg stugan med en gaffeltruck till närmaste sjön kanske? Den här veckan har varit riktigt nice! Har jobbat en massa på petre:) Som vanligt lika roligt att gå dit varje dag ;) Sen har jag som väntat slaggat 90% av alla dagar hemma hos Fetto! men jag gillarT:> Å igår kom Matilda förbi å vi kikade på Cougar Club! Grymt skön rulle förutom att handlingen va knas :P myspys!!!

Nu står helgen så där härligt oplanerad! ALLT är möjligt! :D

glaaaaa vår på er ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0