vintern ger dig alla anledningar att ligga på soffan ;)

4 anledningar till att hålla dig inomhus på vintern.

kan man bada ute på vintern? NEJ
kan man sola på vintern? NEJ
kan man grilla ute när det är vinter? NEJ
kan man överhuvdtaget göra någonting kul utomhus på vintern? NEJ NEJ NEJ
varför det då, för att KYLA och KUL går inte ihop, har du aldrig önskat att man kunde kasta varma snöbollar på varandra? eller att snön var som sand, alltså INTE KALL!

vad gör man då när det är vinter?

jag har gjort otroligt mkt roliga saker idag trots att det är vinter, jag har kollat klart på Heroes så nu är jag helt med i matchen där. Nu är nästa serie att  bita i How I met your mother. där har ni alltså lösningen. vi kan kalla tråden för "FRÅGA SAM" ni kan skriva en kommentar på nåt inlägg helt anonymt med texten "Sam, jag har ett problem" och sen vad problemet är så lovar jag att jag tar upp det i mitt nästa inlägg jag skriver, för jag har tamefan lösningen på allt :P haha

nu säger jag tack å goodbye.. sleeeep

Kommentarer
Postat av: GrillMaister

Man kan visst grilla ute på vintern ^^

2009-01-06 @ 22:31:05
Postat av: Sam

nej. för det är FÖR kallt. Har du inyr förstått nånting av vad ja skriver?

2009-01-06 @ 22:51:46
Postat av: Sam

NEJ! för det är FÖR KALLT^^ har du inte försått nånting av vad jag har skrivit? O_o

2009-01-06 @ 22:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0