Underbar söndag leka bäst!

Eller snarare: "underbar söndag titta serier bäst" spenderade stora delar av min söndag hemma hos Fetto! Vi kollade igenom så jävla mkt how I met your mother att jag drömde om mammor inatt, de är inte okej! men nu har jag äntligen kollat igenom alla avsnitten så nu är jag med i matchen där också! ;) nästa avsnitt släpps idag!!

How I met your mother [CHECK]
Heroes [CHECK]

Riktigt skönt att vara ledig idag! känner att jag behövde det. Det har varit lite brist på sömn dom närmaste dagarna :P Men ja det är ju sånt man får ta! Imorgon är det iaf jobb igen :) Ska försöka pinna mig iväg å träna lite om en stund tänkte jag. Men först måste jag kolla på dom sista avsnitten av True Blood så jag har en till serie att bocka av ;P sen efter det är det dags för en gammal goding jag inte sett på länge!

KYLE XY


För er som inte har kollat på Kyle XY så ska jag säga att den serien var en av mina favoriter förut, har inte kollat igenom säsong 2 så jag ska inte säga så mkt men det jag kommer ihåg av säsong 2 var att den va grymt bra! Ska inte avslöja nånting men den är ganska fänglsande, den handlar om Kyle som blir upphittad av en familj, han minns ingenting om sig själv eller vad han kommer ifrån, i första avsnittet pratar han inte ens, men ju längre in i serien man kommer desto mer upptäcker man vilka förmågor han har, vad han kan göra! SJUKT BRA. Ska kolla lite nu tänkte jag!



TJIIING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0