operation läramigåkasnöbräda



igår kom Emma hit och vi hade en massa otroligt viktiga samtalsämnen vi bara var tvungen att prata om;)! ett exempel var Saker man kan hitta på när det är snö, jag som vanligt kunde inte hitta på en ända schysst koppling mellan snö och saker å göra men hon rabblade upp massor med roliga saker och en av dom roliga sakerna va snowboard! SÅ NU mina vänner ska jag lära mig åka snowboard, de är bestämt! SKASKASKA. Moa ska ha en lektion med mej här så fort som möjligt i Högbo! IM ON FUCK YEAH :D

Idag spenderade jag morgonen med Emma och självklart blev det jobb även idag! :) Efter det så har jag och Johan hängt här, eller ja hängt och hängt vi drog igång en film vid 3 tiden och han har sovit här sen dess ;) eller ja han sover fortfarande så :P men det kan han behöva the poor little thing <´3

Imorgon är det jobbajobbajobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0