Nej det heter inte permision, det heter tjänstledigt.

Tänk va mkt bättre det känns att säga tjänstledigt å inte permis :P är ledig från jobbet, inte lumpen utan jobbet? :P sjukt wierd känns det kan jag säga, känns som en permsion  but it isnt :P tror jag har visat poängen! är hemma ohyesohyes! så jävla skönt, tagit några öl efter en vecka på gardet och mår som en kung :) tillbaka på söndag igen och nej jag har ingen ångest den här gången, det känns helt okej att åka tillbaka på söndag, jag saknar det lite to be honest.

I helgen blir det iaf lite bärs, catcha upp med grabbarna hemma sen är det M/Ä på och vakta drottningholm nästa vecka!


inte att förglömma ladies and gentlemen är att jag har bestält en gaalen kamera i veckan, så förhoppningsvis kommer den under nästa vecka så då blir sidan lite mera färgglad ;D


Fujilm Finepix 12.0 Megapixel, kan bli gaalna kort aaayeeah!

take it slow and let the good times roll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0