Muntebo Showdown

Igår va jag, marcus, therese, Johan och Johanna hemma hos johan å drack lite vin å bärs. Det blev singstar med Abbatema och vi spelade nåt musikfrågespel som jag å grabbarna åkte på så mycke däng på :P vi funtade på om vi skulle dra ut på krogen men insåg att mer singstar och en bastu skulle vara mkt trevligare =) vilket det också var, jag sprang ut för laget i den bitande kylan, rullade mig och sprattlade som ett spädbarn i den djupa snön :P Så jävla nice va de ! :P
har tänkt på en grejj.. att jag måste införskaffa mig en kamera nu. nu är det for real, det blir aldrig nå kort och om man kollar på blogghistoriken så är den ganska svartvit, promise you de blir en kamera snart så ni kommer få se mkt av mitt fula nylle i framtiden och ja.. en massa andra fula också =P

Nu blir de slappappappaa söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0