I would walk 500 miles

helgen blev kanske som väntat. Lite öl åsånt =) Lillebrorsan fyllde 12, grattis big guy ;P Vi hängde hemma hos marcus mestadels och nötte NHL och sänkte en massa bärs, krogen hann vi också med. Men.. det tragiska är att när vi gick ut och skulle äta så glömde marcus den dumjäveln en halv flaska med sprit kvar på resturangen, tror du vi fick tillbaka den? NEJ! så vi drog för första gången på väldigt länge ut på krogen nykter, men på något konstigt sätt kom vi ut pissfulla :P jag vill inte kolla mitt konto idag, på tal om pengar, jag hittade 500 spänn i en tröjja som hängt i garderoben ett tag, hoppas det händer fler gånger.

imorgon ska jag jobba igen :D wooohooo äntligen få lite ordning på dygnet

tjobido!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0