I wanna do bad things with you



TRUE BLOOD



Har snart kollat klart på How I met your mother så nu är de dags att avslöja nästa storsäljare. True Blood, 1 säsong har släppts än så länge å det är en galet bra serie :D Jag gillar redneckatmosfären så mkt ;) Cowboyhattar, texasdialekten å allt de där! ett + i kanten är ju att en svensk är med, ingen annan än Alexander Skarsgård! kolla in serien den är gaaaalen. Om vi återgår till verkligheten nu då. Tillbaka till mitt älskade jobb idag som jag älskar :P Trivs som fisken i vattnet. Hoppas på mktmktmkt jobb framöver! Imorgon är jag ledig, sova ut? AH! kan va :P
på tal om jobb ja! Nu börjar de snart bli dags att dra på sig M/90n igen. Bli militär igen. Tillbaka till Livgardet. Platsen som ger en så många ångestladdade minnen. Känns som mina dagar i Hofors är räknade nu..på både gott och ont

Jace Everett - Bad things (Introt till True Blood)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0