Högvakten höger om! MARCH!

Natten blev lite längre än väntad:P Har sovit en timme idag och sen jobbat fram till ny typ men med rätt sällskap går det också ;). Är helt slut och de känns som ja har glidit runt som ett spöke hela dagen och inte fattat nånting.

Gud vilka dagar de här har varit, jag känner att världens drama håller på att byggas upp och att det kommer explodera snart:P Alla backstabbar varandra och beter sig som svin och jag står där vid sidan och vet inte vems parti jag ska ta, jag hatar att välja sida, de finns inget värre, själv mår jag faktiskt väldigt bra, hakoona matata inga bekymmer ni vet :) Nu Ska jag försöka sova nån timme så man vaknar till liv igen. Den här dagen har bara handlat om forskningsarbeten, så därför har jag en frågeställning till mig själv:




Steka?


Eller?


Arbeta?



Va tkr ni?

Kommentarer
Postat av: lisa

steka och arbeta såklart! det ena utesluter väl inte det andra.

eller mjao, om du ska tillbaka och arbeta som stelpinne (inget illa menat men hey ni ser rätt stela ut) så kanske det inte blir så mycket stekt.

sjukt tråkigt om du ska dra från hofors igen, tycker om att du bor här fast vi inte umgås :)

logik - inte min grej.

2009-01-15 @ 18:52:33
URL: http://kaksmul.blogspot.com
Postat av: lisa

och du. skit i att välja sida. orka sånt.

2009-01-15 @ 18:54:08
URL: http://kaksmul.blogspot.com
Postat av: Fermon

SAM! Du ska välja min sida, bara min sida och ingen annans. Och det är klart du ska steka, det fattar ju alla! Så fram med knarket och badkallingarna så drar vi till Norge..Jepp!

2009-01-16 @ 05:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0