Hejdå 2008 Hej ett efterlängtat 2009

Sista dagarna på detta året spenderade jag i uppsala med Zalle, Edde, Admir, Boris, Fetto & Anders. Vi har druckit öl,vin,sprit sen i fredags så nu är det dags att trappa ner, vi har också hunnit lira väldigt mycke Guitarhero wold tour,singstar och fifa 09, vi har ätit kinabuffé och inte minst vänt upp och ner på stan som planerat ;)
nej men vi hade jävligt roligt tycker jag :) kan hända att vi drar till Uppsala igen när Zalle fyller 21 :)

nu första januari måste jag ransaka mig själv lite, vad jag har åstakommit i 2008. Bra och dåliga. Nödvändiga och Onödiga saker, roliga och tråkiga saker och naturliga Så jag tänkte lista 20 saker.

1. Jag har gjort lumpen
2. jag har åkt inlines från Hofors till Sandviken
3. Jag har skjutit en champangekork i huvet på mig själv ( så sent som igår )
4. Jag har sökt till högskolan
5. Jag har slutat snusa bigtime!
6. Jag har börjat lyssna galet mkt på pop
7. Jag har vaknat brevid en helt främmande människa i min säng.
8. Jag har blivit grym på guitar hero
9. Jag har lärt mig att dricka vin
10. Jag har lärt mig att vara mer ekonomisk ( LITE )
11. Jag har varit på festival
12. Jag har varit på kryssning
13. Jag har firat min 20årsdag nykter ( Det tackar vi Livgardet för)
14. Jag har skaffat nya vänner för livet ( Det tackar vi Livgardet för )
15. Jag har köpt en Oasisbiljett ( 4:e Juni i Manchester )
16. Jag har lärt mig så otroligt mycket saker jag absolut inte har någon somhelst nytta av
17. Jag får gå på systembolaget
18. Jag har lärt mig att man inte kan få allt här i världen, att man måste kämpa fast man är nära på att svimma av trötthet, hungrig och less på allt som finns och framförallt att ALLA KAN INTE BLI LUCIA ( quote Kn Lindh )

Mina nyårslöften: INTE RÖKA. HÅLLA IGÅNG TRÄNINGEN OCH STYRA UPP UTBILDNING OCH FLYTT NÅNSTANS

och med det säger jag hejdå 2008 och hoppas på att 2009 blir schysst!


Lauren Wolf - No stress ( Club Mix )


tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0