Ett kärt återseende!

Igår var det lördag och lite fest :) Jag och Marcus började som vanligt med några öl och lite NHL09! Sen kom Johan och Karro förbi också! Vi hängde hos marcus ganska länge sen ringde stina å frågade om vi skulle titta över hos minja vilket vi också gjorde =) Kul å träffa Stina Josefin å Monika igen! sjukt längesen jag träffade dom och vi hade massa gamla skolminnen å prata om, man kan sitta hur länge somhelst å snacka om gamla minnen.

Jag saknar gymasietiden sjukt mkt nu när man tänker tillbaka på allt kul vi gjorde :P När jag och Josefin bråkade med varandra jämt! en gång gick det så långt så vi började kasta äpplen på varandra, riktig hatkärlek va de =) Jag och Joppe bråkade också jämt å de va så roligt haha :D Jag och Sjöberg kollade på Wallanderfilmer iställe för å plugga matte, å gud listan är lång :) VILL TILLBAKA

kvällen slutade iaf med att marcus bara försvann, kan ha haft med mängden öl å göra.. (vad vet jag?) jag vaknade iaf upp hemma och utan bakfylla det var det viktigaste av allt =) Idag har jag inte gjort något annat än å spelat PS3 och chillat, sjukt värt det efter en vecka på jobbet! nu ska det bli sjukt värt att sova, ska bara kolla på sista avsnittet på säsongen 3 av "How I met your mother"

Tjaoooo

Kommentarer
Postat av: Fermon

Men hallå..det var väl i Fredags det var fest, Sam? ^^

2009-01-18 @ 23:52:21
URL: http://dirrrtyharry.blogg.se/
Postat av: Sam

hahah justfan!! ja du ser ju vad alkoholen gör med en ^^

2009-01-19 @ 01:34:04
Postat av: Fermon

Jävla sprithelvete, det är ju bara livsfarligt! Om 9 dagar är det Oasis..jag är lite uppspelt ^

2009-01-19 @ 03:30:32
Postat av: Sam

jaaa :D vem hade inte varit! lova att tänka på mig när du står där;<

2009-01-19 @ 12:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0