Det här kan bli en tung helg

Det här blir den sista helgen i "det civila mörkret" sen är det tillbaks till Livgardet å börja hårdköra igen. Jag misstänker att det kan bli ganska mkt öl.. både imorgon och på lördag för att lätta på trycket lite. Jag vill tillägga att det här inte är ett lätt beslut att ta. Att åka till det för nuvarande nedfrusna helvetet är inget man gärna vill göra, men det blir säkert varmare där också. Säga hejdå till Hagaskolan (IGEN) kommer bli jobbigt:/ Att träffa gamla lumparpolare (IGEN) ska bli roligt:) Vad händer idag då? Jag tänkte ta tag i en massa saker, men kom på att jag faktiskt kunde skjuta upp det till imorgon så varför inte?

Kung Calle Gurra Aktersnurra

Har han inte en fantastisk utstrålning? Hans Majestät Konungen. men jag har valt att kalla honom Calle eftersom vi kommer hänga ända fram till i slutet på Mars. Å du Calle kom ihåg.. du kan känna dig trygg med mig. Jag kommer vakta dig med mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0