Det blir ju inte alltid som man tänkt sig

Den här helgen har varit, hmmm..mjaaa. Lite annorlunda skulle jag säga, ganska mkt fest, ganska mycket tjaffs och sånt. men det kan ju inte alltid bli som man tänkt sig. I fredags drog vi till Ekan och hängde där. Det var riktigt trevligt faktiskt. Sen på kvällen tror jag det blev lite för mkt av det goda vilket gjorde att allt kanske inte blev som planerat, ibland tänker man inte innan man pratar :/  vaknade upp med den värsta baksmällan jag haft sen sundsvall brann :S well well Igår blev det nästan samma sak, missförstånd gjorde att det bara sket sig helt enkelt och glömde jag säga att jag blev påkörd av en bil igår :O? dåren svängde in i mig så jag fick sidospegeln i magen, va är det med folk?

Well! Som ni vet så drar jag till estockholmo ikväll. MEN JAG KOMMER HEM REDAN PÅ FREDAG :) så okej ni blir inte av med mej så lätt. Nu ska jag packa å dona lite, kommer ta med mej trådlösa bredbandet så jag kan skriva under veckan! ring mig också det skulle jag inte säga nej till :)

Ses ikväll Livgardet, och vi ses i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0