Brainfreeze

imorse blev det väckning av mobben 07:00, vipps till jobbet. Kanske sista dagen på skolan innan jag åker till sthlm?
ska jag va ärlig känner jag mig lagom otaggad att åka dit. In i armén igen ger mig lite magsår, avlämingar, uppställningar, kängputs, vård AK5, Exercis, Stålboda skjutbana, Postramsor, Stålgrå, Båtmössa, Stridshinderbana, Matpoliserna (MP) Ångestsöndagar. Flagghalning, Flagghissning, Reveljlåten, Givakter, Lystring ställ, Manövrar, Omvisitationer, Städning. Griniga befäl.

FYYY FAN VA JAG LÄNGTAR :S 
listan kan göras lång, men va gör man inte för pengar?
Hoppas på att få jobba på Haga när jag är ledig också! hoppashoppashoppas. När man talar om ångest btw, måste komma på fler högskolor å söka:S GUD va stressigt det blir jag bryter ihop. Hur ska jag hinna med allt ja förstår inte.
ibland önskar man att andra kunde göra ens beslut. På tal om absolut ingenting så tänker jag kika runt lite på nätet, köpa mig en kamerarackare nu innan högvakten så ni får se lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0