Andra dagen på gardet och detta kan bli bra

har fina nyheter mina kära läsare :D Vi kommer dra ihop  ** *** kr i månaden! gaaalet bra. inte nog med det har jag 2 jobb till hemma i hofors som jag kommer kunna ha kvar varav ett alla känner till, nämligen hagaskolan ;) jag kommer va ledig så galet mkt så det är perfekt att kunna ha fler jobb och lägga pengarna på hög ;)

idag som en helt "vanlig" dag på jobbet så har vi haft det galet chill, förutom att militären i sig är ganska psykiskt påfrestande så har vi det ganska bra som anställda, schysst mat, mkt tid för att fixa och dona, vi hade inte alls så mkt exercis som jag trodde (exercis = högvaktsträning) vi kan det galet bra så det är sjukt nice!

imorgon ska vi ha lite teoriprov och ha skjutprov, inte varje dag man får skjuta och tjäna pengar!  inte nog me de har alla fått en högre grad, reeeeespect! så kan alla lumpare ta sig ;P

well, de jag försöker säga är att ja trivs, så jävla sköna grabbar från the old days ;)

5:E PLUTON!

Kommentarer
Postat av: Malin

hej, jag såg idag att du har funderingar kring fiskrensning i norge, vet inte om du fortfarande är intresserad. adda min mail i så fall; [email protected]

2009-01-28 @ 16:41:31
URL: http:// endelavmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0