and I hear this calling still you don't seem so far at all

Wey! Uppe med tuppen imorse! det var vääääldigt längesen, har sovit ikapp alla sömnlösa nätter i lumpen nu kan jag garantera, dygnen har varit helt skruvade dom senaste veckorna, får tacka Haga att jag lyckas vända tillbaka det igen :P Så its bedtime like.. now:P Men först måste jag berätta lite om min dag, i fredags ringde rektorn på skolan och frågade om jag kunde vara med en timme på lärarnas planeringsdag, då snackar vi alltså ALLA lärare på både Haga och Petre, hon frågade mig om jag kunde berätta vad jag tyckte om min tid på Haga *vilket jag knappt minns ett dugg om nu* men jag gjorde så gott jag kunde. Jag skulle också berätta om hur jag hade det på Björkhaga och slutligen va jag tycker om att jobba på Haga och Petre, vad jag tycker lärarna borde tänka på osv, jag fick jävligt bra feedback efteråt och alla blev rätt nöjda tror jag :P Med tanke på att 2 lärare redan har ringt och vill att jag ska informera deras 9:or om allt jag tog upp med lärarna, så nu hugger dom mej å de är ja glad för :P Resterande delen av dagen, alltså 98% ungefär, har jag spenderad hemma hos marcus och hans ps3:a! tycker om den :) okej.. han också ;> Morten har även dödat mig på gymmet idag, men de gillar ja också ;D

sov gött!!!

Kommentarer
Postat av: John Fermon

WELL, någon är ju uppe 06:23 för att gå till skolan. Jag känner mig som 16 år igen! Synd att det är 7 år för lite..för just ja, jag fyller ju 23 år. Grattis till mig! Nu tänker jag gå och överdosera insulin i det tysta för mig själv..tack och hej!

2009-01-13 @ 06:27:09
URL: http://<
Postat av: DU VET VEEEEEEM.

HIHIHIHIHIHI, hoppas du trivs på haga lilla sam. för den skolan är ju bäst, alla elever avgudar ju dig :D <3

HIHII: PUSS Å KRAAAAAAAAAM

2009-01-13 @ 19:55:11
Postat av: Sam

För att svara på det du säger johan.. du har ett tag kvar som 22åring dont forget! jag kommer ikapp dig snart ge mej några år bara :S "DU VET VEEEEEM" Är jag faktiskt lite osäker på vem du är:P Men jag gissar att du är en av dom som avgudar mig eller? :D hahaha :D

2009-01-14 @ 01:26:20
Postat av: lisa

alla avgudar väl dig, sam :P

oh no. nu verkar det som om jag är "du vet vem".

I'm not. notelifackingnot.

2009-01-14 @ 20:27:33
URL: http://kaksmul.blogspot.com
Postat av: Sam

hahaha thanks goingen :) :D du vet ju själv att jag är ditt största fan liksom ;) Nej dig vet ja ju gott och väl du är haha ;)

2009-01-14 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0