3 PINNAR INRYCK

nostalgin bara sprutar!!

den här dagen har jag spenderat med min kära vän Patrik, bjöd han på mat för tredje dagen i rad:P GOD IM GENEROUS! men va får man tillbaka då? jag vill tro på karma, men det vettefan asså! However, det är han som står för läsken i helgen;)
Har lyckats värva han till serieträsket! så nu har du en del att bita i big boooi ;P

Senare på kvällen drog vi hem till Fetto och lirade dota, riktigt kulkuligt!! men nu ska jag sova, imorgonbitti bär det av till skolan igen, lära ungarna så mkt det bara går innan jag slänger in handduken och ger mig in i nästa utmaning.

Slut.

Kommentarer
Postat av: John Fermon

Idag är en BRA dag! Och ikväll ska jag vara bäst! Tack och hej!

2009-01-24 @ 15:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0