WooooW.. är hjärnan fuckad nu eller?

fyfan va man blir trasig av högvakt..känns som den värsta baksmällan asså. Har vänt upp och ner på dygnet totalt och kan knappt skilja på när det är dag och natt. Å jag som lovade att festa när ja kmr hem imorgon? de lär ju inte hända men  skulle det mot all förmodan hända så skulle det ändå gå åt helvete eftersom lukten av en öl skulle få mig att däcka ganska stenhårt. Har bara 2 pass kvar på vakten nu.. dom är inte förrän det ni kallar för "Inatt".. jag kallar det för "imorgonbitti" eftersom jag vaknade nyss. Resterande tiden kommer jag sitta i patrullrummet och hoppas på att någonting händer vilket det med största sannolikhet inte kmr göra. Har lyckats skrapa ihop lite bilder som ni kan få se när jag glassar hem imorgon.

Men imorgon vet ni vad.. då kommer ja hem å gud va ja ska söööööve :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0