Tillbaka till verkligheten INTE HELT FEL

dagarna på DH gjorde att skallen blev helt skruvad, inte fick jag sova ut för det. hade en riktig stökig dag på Petreskolan, kändes som att alla elveverna hade tagit nå uppåttjack, alla var hypade å bråkade å höll på, så nej det blev inte lugnt där heller :P 

Sen hände förmodligen det mest pinsamma jag varit med om i hela mitt liv, jag hade en engelskalektion med ungarna, å dom som är så små hajjar ju inte engelska så jag va tvungen att förklara allt på svenska, när jag har gaggat svenska i 40 min så säger en elev

Eleven: Men Sam! hur ska Michael förstå vad vi säger?
Jag:  Vadå förstå vad menar du? svenska kan ju alla?
Eleven: Nej Sam.. han är från Holland, han flyttade hit för några veckor sen

TROR NI JAG SKÄMDES? då hade jag snackat svenska i 40 minuter, skrikit å gormat på svenska när ungarna inte va tysta, Michael den stackaren måste ju ha  varit livrädd, men jag fick förklara som det var för han att jag trodde att han va svensk :P TOKIGT DET KAN BLI  VA? 

 positivt är dock att jag har plockat ut NYA DATORN  så jävla nice, så nu sitter jag å LANAR precis som back in the days, riktigt soft, dricka cola, ta en prilla och blippa på datorn *have missed it* inge jobb förrän på lördag heller, inge alkohol heller, men jag är inte bitter, det känns faktiskt bra att vara ifrån skiten ett tag :P

nästa  vakt är på lördag och då är det bara ett dygn som patrull sen är det  hemgång igen och förhoppningsvis mer jobb på skolan så man cashar in lite mer :) har blivit sjukt pengarkåt, men vaddå? den som säger att pengar inte är livet har ju så sjukt fel. va gör man utan cash? man sitter på röven och tkr synd om sig själv, man tycker allt suger, 1000000 på kontot kan man juh faktiskt göra sig själv lycklig med. Tur att jag är ekonomiskt oberoende och inte behöver bry mig :P
vill få min kamera nån gång!!!

nu blir de lite, d-d-d-d-ota

tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0