She´s the girl all the bad guys want




De har vart lite dåligt med skrivande under ledigheten, men har vart aldelles för trött för att orka skriva något. Första lediga dagarna nu på 5 veckor, fy fan va söööve är underskattat känner jag :) underbart skönt att inte jobba kan ja säga, har bara chillat å igår kom Matilda å hälsade på, sjukt längesen vi sågs, kollade lite på Beck och chillade bara, de va riktigt nice, sen har jag hängt hos Marcus vilket jag gör nu också :P Sen har jag snackat med Sanna och hon har gjort mig grymt sugen att dra till USA under springbreak och hälsa på henne :) Ska ta mig en seriös funderare på det faktiskt :)

Nu börjar faktiskt tiden på slottet rinna mot sitt slut, har bara 2 vaktperioder kvar, en 3dygnsvakt på sthlmslott och en 4dygnsvakt på drottningholm, det går så jävla fort, å nu måste jag seriöst kolla efter högskola. jag måste se till att bestämma mig annars kommer jag få sån sjuk ångest asså :) ska ge det lite tid idag, men först måste jag lära mig entropia universe, en virituell värld som man kan tjäna riktiga pengar på, låter ju sjukt nördigt, men what the hell jag är förmodligen en av dom mest pengarkåta människorna i världen nu. men håller mig borta från pokern denna gången ;)

imorgon åker jag tillbaka till sthlm och fuckar upp dygnsrytmen igen ! tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0