MÖTLEY CRÜE TILL P&L



HAHAHA WOOOOHOOOOOO!
innan jag utbrister i obeskrivlig lycka så ska jag som i alla blogginlägg berätta om hur min vecka har varit. Har en tredje skola på halsen nu men jag trivs sjukt bra med det trots att jag aldrig får vara ledig :P nu är jag på sthlm slott och hänger här med grabbarna. Går av vakten på lördag och då blir det öl. Nu ska ni få reda på varför,

eller ja.. ni vet ju redan! MÖTLEY CRÜE TILL PEACE AND LOVE! det är det bästa som har hänt mig i hela mitt liv. jag kommer får se båda mina favoritband i sommar!!! älskar mitt liv!!!!!

detta kommer bli ett galet musik år, vet du varför?

1. Ska se Oasis
2. Ska se Backyard Babies
3. Ska se Blink 182
4. Ska se Pete Doherty

 å mer ska det bli! efter det här året har jag uppnått inre frid i själen. syftet med livet är uppnåt hähä!



nu ska jag försökas sova lite, står vakt klockan 04:00 inatt!

Ta de lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0