Lägga militären på hyllan snart?

funderade lite över det när jag drog hem från Marcus. Nu har vi mindre än en månad kvar på slottet innan vi slutar.  Asså jag hatar militärens system å hur allt är uppbyggt.. de är så jävla oldschool och funkar inte alls  överhuvudtaget, de är ju bara å kolla när vi gjorde lumpen, de va totalt kaos imellanåt.. pinsamma planeringar ibland. Varför ja tar upp detta då.. fan dom är ju dom ända som erbjuder jobb.. finns ju ingenting annat. Iofs jobbar jag ju i hofors men här tänkter jag knappast stanna å ruttna Är ju så jävla rädd å fastna kvar hos dom. men vafan gör man då? pallar inte å dra arslet efter väggarna heller. Iofs om ja vill bli snut är militären en bra merit. men de får räcka militären nu vill bara ha ett helt normalt jävla liv igen :P

idag blir det lite tårta i Gävle, men först ska jag hem till Marcus å hälsa på. Glömde jag säga att mina päron är i Thailand btw? Jävla as, jag ska stå å frysa röven av mig vid Lejonbacken utanför slottet medan dom glassar vid Playan, jag fick självklart den kallaste posten på hela jävla slottet den här vakten, skönt att det är sista vakten på slottet iaf, sen har vi en vakt kvar på Drottningholm sen är de dags å köpa converse och öl i mängder och ladda för sommaren ;)

Then whatwhat?

pusss åå kram å nyp i chääärthen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0