Jobb? HA! jag är knappt ledig!



när jag trodde att jag skulle få komma hem och vara ledig efter ett dygn på slottet så hade jag fel. Imorse ringde rektorn från P3 och frågade om jag kunde vikarera på Värnaskolan å. Så nu innebär det att jag är inskriven vikare på Haga, Petre och Värna + att jag är kontaktperson. Jag har inte varit ledig på 3 veckor å håller på att jobba ihjäl mig. Å andra sidan  ska jag inte gnälla med tanke på att det är skitmånga som inte har något jobb alls därför kan jag inte tacka nej när dom ringer  mig. Jag trivs ju med ungarna men att ha  åtminstone en dag ledigt skulle göra gott. Imorgon åker jag till stockholm. 08:20 imorgonbitti är det Värna och 2:orna igen. Vi hade sjukt kul idag, åkte bob å matta i backarna sen hade vi lite läsning på slutet, sjukt roligt. Sen är det 3 dagar på Stockholm slott. På lördag går vi av vakten och då får jag första lediga dagen på nästan en månad och några välförtjänta bärsingar. Lönen 25:e Mars kommer bli väldigt intressant.

nu blir det chillmode hos marcus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0