Högvakten ryck in! MARCH!

jadu! nu har jag varit hemma lite och kunnat ladda upp batterierna. Kan säga att det är sjukt värt att bara komma hem några dagar och det bästa av allt är, INGEN söndagsångest som jag har haft hela 2008 :P Det känns faktiskt ganska nice att åka tillbaka till sthlm idag och träffa grabbarna. Imorgon ska vi besöka både sthlmslott och drottningholms slott och få lära oss lite hur det funkar, sthlmslott är ingen match för där har jag vart förr men drottningholm blir nytt, samtidigt är det roligt att få vara där också å se nåt annat :)

Jobbar måndag-tisdag denna veckan, sen är jag ledig men är inte riktigt säker på om jag åker hem än :P börjar iaf jobba på drottningholm nästa fredag så, förmodligen åker jag hem!

Va har jag gjort i helgen då..jag har spenderat 98% av tiden hemma hos Marcus, Tönis har givetvis också varit med där, vi har druckit öl, kollat på serier å lirar NHL. Lugn å skön helg inge krogsväng inte. Det pallade ingen av oss! får bli mer av det sen när man är lite taggad. Nu ska jag väl packa ihop lite prylar sen bege mig till marcus. Åker inte förrän 19 ikväll från hofors

Vi hörs vi veckan datorn följer med i ryggan :P

Drottningholms slott                                                                              Sthlm slott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0