Everythings magic




"Sam! Jag förstår inte hur du orkar det här" och nu quotar jag sjukt många i min närhet. hur jag orkar pendla mellan stockholm å hofors så mkt som jag gör, har 3 jobb och absolut ingen fritid till någonting överhuvudtaget och jag kan inte säga nej om någon ringer ut mig och vill att jag ska jobba, har blivit en galen workaholic men än så länge pallar jag så varför inte köra på?

har spenderat helgen på slottet som patrullman och nattpost, det har varit jävligt lugnt, tyvärr strulade schemat till sig för mig och Yosef så vi fick galet lite sömn, men ibland får man ta den bajsmackan också, förhoppningsvis blir det bättre till nästa vecka när vi har hunnit styra upp schemat lite bättre. Nu är jag i mitt tredje hem, hos marcus å flippar lite på datorn, orkar verkligen inte göra något annat just nu, imorgon är jag ledig för första dagen på nästan 3 veckor. kommer bli underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0