Varför blogg ?

jaa.. ja vet inte. efter några öl så plingade det till i kraniet på mig och jag ställde mig frågan, varför bloggar jag egentligen? är det för att jag tycker mitt liv är så jävla skojj och att jag älskar att dela med mej av det, men egentligen, har jag skrivit ett ända upplyftande ord i den här bloggen sen jag ryckte in i januari? jag har skrivit om livet i armén å hur jävla "roligt" de är. Men ingen av mina KÄRA läsare har ju faktiskt en aning om va jag dillar om. jag är egentligen en jävligt ointressant människa det lär ni ju faktiskt medge :P usch ja.. jag är full och ni som känner mej vet hur knas ja kan bli efter några öl. men jag tror att det blir till att avrunda den här bloggen den 5:e december när ja muckar. motiveringen till det är ( varför blogg? ) tacksam för svar under fliken kommentarer, sen en sak till.. eller nej de va inget. Rolig kväll hos stoffe iaf =) träffade syrran å hennes boyfriend! sen marcus å marcusnr2 =)

Kärlek / Sam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0