"oj det är ju du"

idag slutade vi 07:30, dom flesta förutom mr seriousligan sov lite längre än så kan jag säga :) jag var en av dom. Vi drog hursomhelst iväg ner till stan och drog några öl och spanade runt lite ;) riktigt spännande när man inte sett något annat än granar på hela veckan :P och ölen smakade utsökt;) efter att jag hängde med lumpengrabbarna åkte marcus från hofors till sthlm åså hängde vi runt lite där och kikade. Vi drog in till sumpan och kollade in en tatueringsstudio som han ska gadda sig på, jag är riktigt sugen på att göra min nästa där också faktiskt. Jag tror att dom hette "Circle Tatoo" om jag inte minns fel. Men höjdpunkten kom när vi stod på centralen och skulle hem. Vi såg en kändis,

INGEN ANNAN ÄN !


FELIX :D Han satt på ett fik med sin son, de va riktigt coolt faktiskt :D det roligaste var nog när det kom fram en randomperson som skulle ställa frågor och fick sig själv att tro att hon inte visste vem hon gick fram till "Skulle jag kunna få ställa några frågor till dig, OJ DE ÄR JU DU" haha det var ganska genomskinligt att hon visste redan från början att hon skulle hugga honom. Vad förknippar du med Kina Felix? det var en av frågorna hon ställde, efter det orkade vi inte stalka mer och drog hem, köpte öl och Passoá i gävle, sen har vi suttit här och groggat hela dagen.

Nu ska ja däremot tänka på refrängen och sova igen några timmar!!! 3 MÅNADER MUCK INTE ATT FÖRGLÖMMA!
Ciaó

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0