Första Bataljonsövningen slut.

FAN VA SKÖNT Å VARA TILLBAKA FOKES!!!! efter ännu en vecka i fält är vi jävligt less! De har varit en riktigt fet övning den här veckan med flera 100 man. Vi har haft de ganska lugnt ändå, men de har varit tidiga mornar och sena kvällar. jävligt ointressant tycker ni antagligen, har varit rätt låst från omvärlden så jag har egentligen ingenting roligt alls att berätta för er :P De har varit ganska läskigt att sova denna veckan för jag har sovit röv mot röv med vår kapten :P LÄSKIGT! men han är jävligt skön

vi har haft anhörigdag också.  Morsan morten mormor och brorsan kom hit och hälsade på och kollade in regementet och hur har vi har det. Mormor kunde inte låta bli att fråga befälen hur de har gått för mig, fick positiv feedback iaf å de va ju bra. De kändes väldigt mysko att träffa dom här innanför grindarna. Men grymt roligt :D

men nu har vi iaf bara 2 veckor kvar i fält vilket är jävligt skönt, DE DRAR IHOP SIG TILL MUCK mina damer och herrar, idag har vi kollat in dom som rycker in efter oss, dom hade nämligen infohelg precis som jag hade förra året. brings back memories lär jag säga :P

på fredag kommer jag hem dudes =) och blir hemma ända till onsdag ;))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0