ett oväntat ansikte!

Igår hängde jag med Raman hör och häpna, han har kommit hem från söder och är hemma nu ett tag =) Vi drog till Kina och åt mat å drack öl, riktigt trevligt var det! sen hakade marcus och jag på hem till honom och spelade Buzz, jag ägde givetvis (INTE). kom inte sist iaf =) vi drog i oss rätt skapligt där ändå sen drog vi ut på krogen och härjade runt :) marcus bitchade ur efter ett tag för han skulle upp å jobba 7 imorse, men trots de drack han mest ! I like it :P kvällen slutade dock i kaos, inte helt oväntat! gjorde av med aldelles för mycket pengar också, kommer inte överleva denna månaden, å jag som skulle klippa mej :S

en rolig kväll har inte träffat honom på väldigtväldigt länge! så idag har ja varit bakis och kollat på film och jobbat lite på mitt personliga brev till polishögskolan.

Idag ska jag egentligen åka till Gardet men jag har permis för jag har en del saker jag ska fixa, så en dag extra ledigt är inte fel ;)

Seeeees!

 http://www.time55.com/sv/nedrakning/?y=2008&m=dec&d=5&h=14&mi=0&t=KUK-t55LYCKLIGA-t55DAGEN&yn=HINGSEN&c=bu&mc=no

Kommentarer
Postat av: linn

Tjenare, det är bara bra med mig hoppas allt är bra med dig! :) Det är inte jag som har gjort min blogg utan en kommpis till mig faktiskt:P

2008-09-08 @ 13:46:18
URL: http://linnlindeblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0