Bra jobbat Sam!

idag har nog varit en av dom mest produktiva dagarna i mitt liv och en riktigt skön dag dessutom :)
jag blev uppringd av Haga idag och jag har jobbat :D Dom hoppades på att jag var hemma vilket jag också var :) så jag har haft SO med en klass med 8:or och 9:or. jag har fått jobb på petreskolan också till jag muckar! *SÅ NICE* Efteråt insåg jag hur mycket jag saknar att jobba där och jag längtar till muck då jag får jobba där igen om jag inte åker till Norge med Fager och jobbar.  Jag fick rektorn och några till som referenser där! sen åkte jag till Björkhaga och snackade med en av mina gamla lärare där och fick en referens där också! sist men inte minst ringde jag till mormors gubbe som har jobbat som närpolischef och fick han som referens! :P Gud va referenser, men han är ett säkert kort när jag söker in på polishögskolan och alla andra utbildningar för den delen ;) Fick brev från Riskakademien idag också så det kommer landa en ansökan hos dom snart också ;)

Nu kommer förmodligen vissa hoppa å skita när jag säger att jag faktiskt har funderat på att börja SPARA pengar! Jag har varit så duktig så jag har gått till banken och öppnat ett PENSIONSKONTO! hör och häpna :P 300 riksdaler i månaden åker in där och inte nog med det så har jag öppnat ett sparkonto där det ska landa lite pengar vid muck ;)

jag har vuxit upp ha? ;)

Nu ska jag packa ihop mina grejjer och åka till stockholm och blir borta till den 19:e :) I´ll be back !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0