Sista rycket nu Bäckis!

bara nån timme kvar innan sista resan till stockholm på ett väldigt bra tag. Det är iaf sista gången som vpl ! :D sitter hos farsan nu å hänger, riktigt trevligt som vanligt! man snittar en viktuppgång på 10 kilo varje gång man kommer hit av nån underlig anledning :P,

gårdagen var intressant ! jag å marcus drog till tildas 20årsfest! Hollywoodtema :D riktigt roligt =) Träffade Tina Turner, Jokern, Tommy Lee, Hulken, Lady Gaga, Lara Croft och många många fler, kändisfester är nice ;) alla blev fulla å glada å vi lekte en massa lekar å levde om, att tillägga är väl att vi var vid Haifstugan, long time no see lär jag säga !!

är datalös nu också. Farsan köpte min så nu lär jag överleva med laptopen tills jag köper en ny, för det ska jag ha eftersom det bara är 5 pinar kvar innan jag har aldelles för mkt fritid ;)'


5 PINNAR!!! MUCK... 5 PINNAR! MUCK!!!! 5 PINNAR!!! MUCK... 5 PINNAR! MUCK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0