Sista permisionen ever




detta känns inte som en vanlig permis. Det är faktiskt sista gången jag är ledig innan muck. På söndag är det sista gången jag åker in till gardet. Att året har kunnat gå så fort kan jag inte förstå. Idag innan vi fick ledigt så blev vi visiterade av våra befäl, en kille hade försökt smuggla med sig ammunition, polisanmälan på honom :S millitärpoliserna började också visitera allihopa vid vaktkuren som vanligt (MP) matpolisen. när jag kom så började jag å marcus klunka bärs, tänk att de inte går en dags ledighet utan att man dricker bärs me honom. Imorgon ska jag in till gävle och styra upp en utstyrsel till Tildas födelsedagsfest, jag ska vara utklädd till Charlie Chaplin! kan bli spännande :D hähä! passa på att hälsa på farsan ska jag också, nu blir de slaggningsdags!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0