Semestern slut. Lumpen likaså..

Guess who´s BACK!? :D Ja de borde ni ju kanske veta eftersom de är min blogg ni är inne på. Jag heter Sam och är 20 år å resten hoppar vi över! Varmt välkommen. Eller ja..varmt å varmt. de e tamefan så jävla kallt ute. Hade nyss slutövning, frös bokstavligen pitten av mig i de äckliga snöiga vädret :P Sova ute på vinten rekommenderas alltså inte.
Det har hänt ganska mkt sen jag skrev sist. Eller ja.. inte så mkt utanför grindarna kanske eftersom jag kanske varit hem 3-4 gånger sen förra gången jag skrev i bloggen och då kan ni ju räkna ut med arslet och en krita att det inte kan ha hänt så mkt eftersom de nästan var 2 månader sen sist :P ni kan ju gå in på min bilddagbok för att se lite. Babyalice heter jag där, svårt att gissa? JA! jag ska byta namn jag har bara inte orkat :P

Lumpen börjar lida mot sitt slut hörrni..de var lite det som gjorde att jag ville göra det här inlägget.. känner att jag måste få ner lite funderingar. har 12 dagar kvar.. har varit inne i över 300 dagar. Det är helt sjukt. det känns som jag varit inne en evighet. att det snart är slut förstår jag inte. Vad jag ska göra efter lumpen känns också ganska oklart, har en massa olika idéer men vet inte riktigt vilken jag ska fullfölja, just nu är det MUCK i sikte och inget annat. Umgås med grabbarna dom sista dagarna innan vi skiljs åt. ja de är en sorglig tanke men de är ju så.

Jag vill inte sväva iväg för mkt utan det tar jag när ja har muckat! Men ja de känns kul att vara tillbaka på tapeten, hoppas ni fortsätter läsa :)


Vi knäcker!


kärlek / Sam

Kommentarer
Postat av: Sandra Gee

Haha va skoJ! Baby Alice heter min grupp:P



http://www.babyalice.se

2009-01-19 @ 16:17:03
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: Sandra Gee

Hahaha kul namn ;)



MVH

Babyalice Sandra

2009-03-17 @ 13:28:28
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0