Tiden går fort när man har roligt

Igårkväll fick vi permis! å de va så jävla härligt för jag visste att jag kunde tajma buss och tåg så ja skulle kunna ta mig hem!!
jag och axelsson drog in till centralen och tog en öl på "olles" innan tåget gick, hans tåg gick innan mitt så jag fick sitta en stund till och vänta, när ja väl hoppar på tåget märker jag att de är långdistans tåg upp till Umeå - Luleå, FUCK tänkte jag :P som tur är stannar tåget i gävle, men de tog nästan över 2 timmar vilket gjorde att min reseplanering sprack ganska hårt, men tåg resan va ändå okej, satt å pratade med massa norrlänningar, fan va trevliga dom är :) ag blev stående i gävle 2 på natten och fick inte tag på en käft eftersom mobilen va ganska jättetom på pengar, jag drog iaf bort till farsan lägenhet där porten såklart var låst, jag kastade sten på fönster, gjorde allt för att någon skulle reagera, till slut kommer de en dam som faktist skulle in i samma hus så hon kunde låsa upp, Thank god! :P så resultatet av detta är att jag har ont i halsen och kommer troligtvis att få feber, justja! igår hade vi en löptävling med full stridsutrustning, jag kom 3:a TJOOHOOO!!!

vi får TIDIGARE MUCK! 5:e december istället för 19:e!! =D

nu blir de å dra ut i solen å jäsa!

Kommentarer
Postat av: Emil

Nu har jag läst, blev du glad då?

2008-05-29 @ 20:57:38
Postat av: sö

2008-05-29 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0