there aint no ifs and maybe´s

Igår hade jag räknat med en lugn hemmakväll, men hur blev det tror ni? Johan och Joppe ringde mej och frågade om jag ville ta nån öl och bara chilla! de slutade inte så heller, jag och johan hävde Whisky och Öl, kollade en liten sväng på Perelli sen tjatade joppe ut oss på krogen! De är underligga är att verkligen inte hade ett korvöre men ändå kom jag in på krogen åså? :P Vi hade iaf jättekul känns verkligen jättebra att ha börjat umgås med dom igen, haha! jag tror faktiskt att jag gjorde ett bra köp när jag köpte mina "golfbyxor" alla säger att dom är skitsnygga! det var till och med så att en helt främmande snubbe kom fram till mig på krogen och frågade vart jag hade köpt dom haha:P och alla lumparna har frågat mig va jag har fått tag i dom;P JOPPE: FAN VILKA SNYGGA BYXOR! SÅNNA MÅSTE JOHAN KÖPA!!  Denna helgen har varit riktigt kanon! idag drar jag till Kungsängen, kommer dock tillbaka redan på ONSDAG:D innan Kungsängen tänkte jag svänga förbi pappa i gävle och kolla in hans nya lägenhet=) de kan bli spännande =D

Peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0