Sorry att jag sviker!


image188


Aaaow fick reda på lite bad news idag! jag kommer inte kunna vara hemma och fira studentpolarna den 13:e :(
Vi har helgtjänst då! av ALLA jävla helger vi har varit lediga så måste dom lägga en helgtjänst precis då! :/ Men jaja vi får ta igen det sen när jag är ledig helt enkelt. vi har någon övning som heter "Operation Sthlm" vi har ingen aning om vad som kommer hända men förmodligen nånting jävligt jobbigt haha :P har iaf sökt permission till den 10:e när syskonen har skolavslutning, ska också passa på att svänga förbi jobbet då också och säga hejdå till lite gamla elever! Hoppas jag får ledigt bara =) Jag orkar inte kolla klart på hockeyn heller, vet ju hur de kommer sluta, trökmatch :P Imorn blir de lite hemmapartajjj tjooohoooo :P mina päron har köpt en ölpump så den ska invigas med nöje hähä ;) hoppas jag får massa kosing av släkten, då blir de första bästa till VALBOOOO!!!! a long time no see ;P haha!

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0