På tal om absolut ingenting!

Känns som att de här blir mitt 10:e blogginlägg idag! men jag kom på en så jävla rolig grejj ifrån den gångna veckan, halva min pluton hade kvällstjänst och vi slutade skitsent, typ vid 22 eller nåt sånt, hursomhelst. när jag kommer in på logementet sitter grabbarna där som har slutat tidigare och ser skitskumma ut. jag frågar va grejjen va men dom säger ingenting. tänkte gå och lägga mej så jag sätter mej i sängen och då brakar hela sängjäveln ihop :P då hade dom tagit bort hela underdelen på sängen och tejpat fast min madrass i stommen på sängen haha :D hela skiten brakade och jag låg som en jävla påse skit på golvet :D de ska ni få se kort på också, tror till och med att Järking filmade hela händelsen, grabbarna fick sig ett gott skratt, dom gav mig en payback för jag fick för mej att byta plats på allas skåp en kväll när jag va ledig :D så alla fick panik när dom inte kunde låsa upp sina skåp haha:D så jag antar att jag förtjände de, men nu börjar kriget haha :P och nu saknar grabbarna i logement 11 Larsson för han har dragit till Götet på sjukvårdsutbildning! ses om 8 veckor man!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0