Lite längre, Lite bättre!

Igår skulle jag ha firat valborg i Uppsala, men naat! Så här va de, jag fick permiss vid halv 12 tiden nån gång tror jag, jag har lärt känna en kille från uppsala som kunde skjutsa mig från kunsängen och dit, han släppte av mig i stan, sen gick jag för att möta Jimmy, de va verkligen knökfullt med människor och så himla härligt väder! När jag väl möter honom säger han att han inte hade fixat nåt kårleg åt mej, de va bara för mig att ta första bästa tåg hem, besviken blev jag. Väl hemma lyckades jag trolla lite och det blev ganska trevligt ändå :) Hängde med Marcus och Ferm och lite mer folk! Jag trodde att fler folk skulle vara ute och festa bara! men de blir vad man gör de till :)

Riktigt skönt att få några dagar extraledigt nu :) Har fått några nya befäl som är riktigt schyssta, den här veckan har vi hållt på med våran fordonsutbildning! De är rätt skönt att ta en paus från skogen faktiskt =)

Peaceee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0