Jag tror jag tror på sommaren!

Jaaamen de gör ja! Fiiiifaaan vilket kalasväder de har varit denna veckan, synd att värmen inte gör så jävla mkt nytta bara när man sliter arslet av sig, då är den bara jobbig, Men nu när ja är hemma kan ja inte göra annat än att älska den! Denna sommaren kommer bli kanonvarm de känner jag på mig! MKT sol bad converse och bira!! ;D GARANTERAT. Idag plockade jag ut våran permissionsuniform, åkte hem i den också, den är så jävla tight asså! Riktigt fräsig, ni ska få se lite kort sen tänkte jag =) jag är så äckligt fattig från förra helgen nu, är rädd att detta kan bli en vit helg, om jag inte kan lära mej trolla, de har ju gått förr?

gud va jag bara skriver massa ointressanta grejjer, men wa ska ya jooora? :P lägg lite tips i förslagslådan (gästboken dvs)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0