jaa ä intä bittär!

geuuwwwd! den här dagen har gått ultramegasegt vi har inte gjort ett skit idag, några av grabbarna springer ut å in här för dom har inte slutat än, de är så jävla kul att se när dom stressar runt, kanske ska byta plats på skåpen igen så man får se dom ha lite småpanik haha :D då kommer dom troligen döda mej å de är ju kanske inte så kul :P Imorgon ska jag till våran kära "personalvårdskonsulent" btw, ska snacka lite med henne om ja har möjlighet att byta utbildning för den ja har hamnat på nu är käääääääs :P så vi får se vad som händer, de roliga är att de bara är "problembarnen" som går dit, så min kapten va till och med så pass trevlig att han frågade om de hade hänt nånting hemma =) jag sa bara "De är lite personligt" :P men vadå, jag ä ju inte bitter :P men nu kanske han blir riktigt schysst om han tror att ja mår dåligt haha :P

De börjar dra ihop sig nu. Tänk att tiden har gått så himla snabbt! Snabbare än va ja någonsin hade kunnat tro!
MEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN Ä-N-T-L-I-G-E-N är de dags snart! =)

image187


Sees på fredag duuuuudez!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0