Hockeykväll med pajjkarna!

Vit helg? haaa! nej de blev väl inte så, det blev öl.. och WHISKY till min stora förvåning, de är inte riktigt min grejj, grabbarna grus kollade på Sverige - Ryssland matchen, den matchen sög skit med tanke på att ryssland gjorde mål när de va 5 sek kvar av sista perioden, men vi hade riktigt trevligt =) efter det drog jag hem och mötte stoffe på vägen! Vi har bestämt oss för att göra en riktigt Catch-up till nästa helg så det ser jag fram emot:)) Nu väntar en vecka i helvetet sen är jag tillbaka igen, på fredag närmare bestämt men de hade ni väl kanske räknat med eftersom jag skriver de varje söndag i stort sett haha, ganska enformig blogg ja vet :P ska ta ett snack med nån tant på regementet i veckan för att jag vill byta tjänst till något roligare!

lär också passa på att säga grattis på 15 årsdagen till syrran :) de är drygt att hon börjar bli gammal haha, snart kan man ju börja ha normala samtal med henne :P


Seee yaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0