He doesen´t look a thing like jesus

Idag har varit en ganska bra dag! här hängt lite med familjen, jag och morsan har planerat att åka utomlands 1 vecka i sommar =) de va hennes idé och jag gillade den faktiskt :) åkte med TH å ferm och deras nya trummis för att lyssna när dom repade, saknar mitt gamla band nu märkte jag! kul att se att det går bra för dom :) Efter det drog vi hem till TH och gjorde i ordning makaroner och kötbullar;) och det här måste vara the killers skönaste dänga noooo doubt!

When we were young


Kommentarer
Postat av: Klaara

when we were young är en av dom bästa men dom har många andra ögonjuckare också:D

2008-05-17 @ 00:37:19
URL: http://emporio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0