Goood sheeat!

Igår åkte jag till sandviken, a long time no see! Riktigt jävla kul att träffa lite gamla vänner! De blev husfest och ölspelet! sen drog vi ut till Centro och tog några shots där :) Försökte tjata ut Calle men de gick åt helvete för han skulle vara fylletaxi, de är första gången i hans ölkarriär som han bangar tror jag, vi drog vidare till Lobby där jag träffade Norberg! så jääävla kul å träffa honom, han va givetvis full som en kastrull inte helt oväntat! Vi vände upp och ner på hela dansgolvet tror ja :P träffade Noddan där också och vi tog samma buss hem sen på natten, kom hem nån gång vid 04 så jag har inte en aning om varför jag är uppe nu! GIIIIH! de har varit så härligt med lång helg, åker tillbaka till Gardet ikväll, men helgerna går aldelles för fort, jag har verkligen druckit varenda dag sen i onsdags :S känns som att min lever har fått en rejäl käftsmäll! men du ska få vila lite nu gubben! åtminstone till nästa helg höhö :P och JA! de syns på kontot kan jag säga, blir till å leva fattigt till 25e :P kommer hem redan nu i helgen som kommer !=) härligt härligt !!


Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0