gliiidarna på stan!

weeheeei; den här veckan har vi slutat tidigt ! riktigt härligt; igår drog jag abdu och sadovic ut på stan och kikade =) de va riktigt härligt väder; vi träffade en kompis till abdu från umeå också; sen drog vi iväg och kollade lite på rojas fotbollsträning; de är skönt att vi får va lediga lite så man har tid att dra ut och se lite; de händer inte speciellt mkt i träsket om man säger så haha :p så de blev en guidad tur i stan så man vet vart alla sköna klubbar ligger; om ni undrar varför jag inte kan skriva punkter så är de för att jag har kommit åt nån knappjävel :p självklart vet jag inte vilken de är så de får ni leva med! på fredag är det hemgång jippiiiii =) blir väl inge bärs antar jag eftersom peace and love biljetterna kostar så jävla mkt när man är låginkomsttagare :p tre jävla spänn i timmen de är ju pinsamt asså :)

peaaace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0